Samenwerking Florence

Website stichting Florence klik hier

Zoals bekend is Stichting WIEC een organisatie die producten aanbiedt en dit ook het liefst in samenwerking met andere organisaties doet. De doelstelling is dat het vooral ten goede komt aan de doelgroep waar we het voor doen. Stichting WIEC zegt geen dingen die we niet waar kunnen maken en werkt het liefst samen met partners die er ook zo over denken. Mede hierdoor zijn we weer blij met onze  samenwerkingspartner zorgaanbieder Florence.

Stichting WIEC heeft een samenwerkingsovereenkomst gesloten met zorgaanbieder Florence, die als uitgangspunt heeft "zorg met respect".  Dat dit ons zeer aanspreekt is duidelijk. Tijdens de voorgesprekken bleek dat we elkaar prima aanvullen en ook dat Stichting WIEC een aanvullende dienstverlening voor de cliŽnten van Florence kan bieden.

Zoals in de samenwerkingsovereenkomst beschreven staat, biedt Stichting WIEC administratieve ondersteuning, geeft adviezen op financieel gebied zoals budgettering, en verzorgt aanvragen van toeslagen en belastingzaken aan de cliŽnten van Florence. Stichting WIEC geeft korting aan de Florence pashouders en  promoot deze, omdat de pas tenslotte ten goede komt aan de klant, waar we het voor tenslotte doen.

Dit betekent dat de Florence pashouders op vertoon van hun pas korting op de dienstverlening van Stichting WIEC krijgen. Hierover zijn duidelijke afspraken gemaakt.

Met de cliŽnten van Florence gaan we met respect om. Ook de zorg en persoonlijke benadering staat bij Stichting WIEC hoog in het vaandel, wat een belangrijke overeenkomst betreft  met Florence.

This site tracked by OneStat.com. Get your own free site counter.'); } OneStat_Pageview(); //-->