Welzijn producten 2018

Klussendienst voor ouderen

Stichting WIEC viert  in juni 2020 het 13 jarige bestaan. In deze 13 jaar heeft Stichting WIEC een reputatie opgebouwd als betrouwbaar  en als een organisatie die doen wat ze zeggen. Behalve administratieve ondersteuning welke we inmiddels in heel Haaglanden aanbieden hebben we ook een betrouwbare klussendienst.

Onze klussendienst is niet alleen een plafond witten of muren sauzen want, ook hier gaan we net weer een stapje verder. Ouderen of mensen die zelf eerder genoemde klussen niet zelf kunnen ons bellen. Ook woningcorporaties die een woning willen laten oppimpen kunnen ons bellen of mailen. Ook hebben we een tuinservice, we houden  uw tuin bij wat vooral voor ouderen  een uitkomst kan zijn

De werkwijze van de klussendienst is als volgt: heeft u een klus  dan belt u ons op of u stelt uw vraag via de mail. Wij nemen binnen 24 uur contact met u op om een vrijblijvende prijsopgave cq offerte voor u te maken. De ervaring leert dat we er dan snel uit komen zodat we dat op korte termijn bij u aan de slag kunnen gaan. We werken met mensen die betrouwbaar zijn en vakwerk leveren.

Huisontruiming

In het verleden hebben we het product huisontruiming al aangeboden maar we zijn er opnieuw mee gestart gezien de vragen die we hier over hebben gekregen. Vaak is een huisontruiming het gevolg van  overlijden of andere nare gevolgen. Makkelijk is het dan om dit uit handen te geven wetende dat de spullen die nog gebruikt kunnen worden terecht komen bij mensen die het echt nodig hebben. Het is dus niet altijd zo dat de spullen in een vuilcontainer belanden. We zijn ook bereid een vergoeding te betalen voor de inboedel als deze nog geschikt is voor hergebruik.

Uw huis wordt netjes veeg schoon opgeleverd en u kunt dan met een gerust hart de controle van de woningcorporatie laten doen. Reparaties worden  op verzoek gedaan en mogelijk als het een woning betreft die in de verkoop moet doen we nog extra zaken ook zoals muren en plafonds sauzen. Kortom ook hierbij kunt u met ons alle kanten op. Ook hierbij geldt dat we binnen 24 uur contact met u opnemen en snel als mogelijk aan de slag gaan.

Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op.