Samenwerking zorgaanbieder Florence

Website stichting Florence klik hier

Zoals bekend is Stichting WIEC een organisatie die producten aanbiedt en dit ook het liefst in samenwerking met andere organisaties doet. De doelstelling is dat het vooral ten goede komt aan de doelgroep waar we het voor doen. Stichting WIEC zegt geen dingen die we niet waar kunnen maken en werkt het liefst samen met partners die er ook zo over denken. Mede hierdoor zijn we weer blij met onze  samenwerkingspartner zorgaanbieder Florence.

Stichting WIEC heeft per 1 juni 2011 een samenwerkingsovereenkomst gesloten met zorgaanbieder Florence, die als uitgangspunt heeft ”zorg met respect”.  Dat dit ons zeer aanspreekt is duidelijk. Tijdens de voorgesprekken bleek dat we elkaar prima aanvullen en ook dat Stichting WIEC een aanvullende dienstverlening voor de cliënten van Florence kan bieden.

Zoals in de samenwerkingsovereenkomst beschreven staat, biedt Stichting WIEC administratieve ondersteuning, geeft adviezen op financieel gebied zoals budgettering, en verzorgt aanvragen van toeslagen en belastingzaken aan de cliënten van Florence. Stichting WIEC geeft korting aan de Florence pashouders en deze ook promoten, omdat de pas tenslotte ten goede komt aan de klant, waar we het voor doen.

Dit betekent dat de Florence pashouders op vertoon van hun pas korting op de dienstverlening van Stichting WIEC krijgen. Hierover zijn duidelijke afspraken gemaakt.

Wij zullen de clienten van Florence met respect, zorg en persoonlijke benadering behandelen, wat een belangrijke overeenkomst betreft met Florence.

Tarieven belastingzaken

Aangifte inkomstenbelasting € 60,00. Florence pashouders € 55,00
Aangifte inkomstenbelasting + partner € 75,00. Florence pashouders € 70,00
Voorlopige Aanslag € 60,00 . Florence pashouders € 55,00
Meerjaars aangifte 2009 t/m 2013 € 275,00. Florence pashouders € 250,00
Aanvraag toeslagen € 55,00. Florence pashouders € 50,00

Tarieven administratieve ondersteuning

Intake gesprek € 55,00. Florence pashouders € 50,00
Ordenen algehele administratie uurtarief € 55,00. Florence pashouders € 50,00
Aanvraag vrijstellingen uurtarief € 55,00. Florence pashouders € 50,00
Up to date houden administratie € 55,00. Florence pashouders € 50,00
Jaarabonnement voor uw algehele administratie € 600,00. Florence pashouders € 575,00.
Huisbezoek € 15,00. Florence pashouders € 12,50