Stichting WIEC is in 2007 opgericht door ervaringsdeskundigen, die al vele jaren actief zijn in de welzijnssector en het bedrijfsleven. De mensen bij Stichting WIEC werken vanuit hun affiniteit met de doelgroepen.

Dit betekent dat we tegen een aantrekkelijk tarief onze producten aan kunnen bieden aan de klanten.

Door onze ervaring weet Stichting WIEC als geen ander  tegen welke problemen mensen aan kunnen lopen op administratief gebied.

Wat kan Stichting WIEC voor u betekenen?

Uw administratie ordenen en structureren.

Overzicht maken van inkomsten en uitgaven.

Invullen van formulieren gemeentelijke/overheidsinstanties.

Belastingaangiften.

Aanvragen van toeslagen.

Hoe het kan weet u niet, u maakt uw post maar niet meer open. Veel goeds kan het toch niet zijn.

Na een aantal maanden staat er een vuilniszak met papieren die u niet in durft te kijken. Soms gaat het mis en u komt er niet meer uit.

Misschien herkent u dit. Stichting WIEC kan u dan helpen. Eerst zetten we samen met u alles op een rijtje. Wij gaan voor u uw administratie ordenen en opschonen, wij maken voor u een ordner met alle administratie netjes op orde.

Als u recht heeft op een subsidie of op kwijtschelding leggen wij u uit hoe u die aanvraagt. We kunnen u ook helpen met het invullen van formulieren en u leren hoe u het de volgende keer zelf kunt doen.  Als wij u niet goed kunnen helpen, weet Stichting WIEC wel waar u moet zijn.

Ook verzorgen wij voor u uw belastingaangifte, vaak hebt u nog recht op teruggave of op toeslagen, in dat geval vragen wij deze, soms met terugwerkende kracht, voor u aan.

De eerste afspraak is bij u thuis of op ons kantoor. U geeft aan wat u van ons verwacht. Wij nemen uw administratie mee of nemen samen met u thuis uw administratie door en geven aan hoeveel uur wij nodig hebben om de administratie voor u op orde te brengen. Wij vertellen u wanneer wij uw administratie keurig in orde bij u terugbrengen of maken het samen met u bij u thuis op orde.  Deze uren berekenen wij op uurbasis.

Ook kunt u gebruik maken van ons jaarabonnement, dit houdt in dat wij  uw administratie eerst voor u  ordenen en daarna voor u bijhouden, wij komen daarvoor een aantal malen per jaar bij u langs om uw administratie bij u op te halen te ordenen, en alles met u door te spreken.

Voor vrijblijvende informatie kunt u contact opnemen met Stichting WIEC.

Stichting WIEC

Van Bleyswijckstraat 91 kamer 203

2613 RR Delft

info@stichtingwiec.nl

Stichting WIEC neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met u op.