Samenwerking Florence

Website stichting Florence klik hier

Stichting WIEC heeft al 8 jaar een  samenwerkingsovereenkomst met zorgaanbieder Florence.

Florence, die als uitgangspunt heeft "zorg met respect" wat ons zeer aanspreekt. We vullen elkaar prima aan omdat Stichting WIEC een aanvullende dienstverlening voor de cliŽnten van Florence aan bied.

Zoals in de samenwerkingsovereenkomst beschreven staat, biedt Stichting WIEC administratieve ondersteuning, geeft adviezen op financieel gebied zoals budgettering, en verzorgt aanvragen van toeslagen en belastingzaken aan de cliŽnten van Florence. Stichting WIEC geeft korting aan de Florence pashouders en  promoot deze, omdat de pas tenslotte ten goede komt aan de klant, waar we het voor tenslotte doen.

Dit betekent dat de Florence pashouders op vertoon van hun pas korting op de dienstverlening van Stichting WIEC krijgen. Hierover zijn duidelijke afspraken gemaakt.

Met de cliŽnten van Florence gaan we met respect om. Ook de zorg en persoonlijke benadering staat bij Stichting WIEC hoog in het vaandel, wat een belangrijke overeenkomst betreft  met Florence.

This site tracked by OneStat.com. Get your own free site counter.'); } OneStat_Pageview(); //-->