Algemene informatie

Stichting WIEC is in 2007 opgericht door de heren Fred Kloezeman en Bram Stoop die in 2007 vele jaren actief waren in de welzijnssector en het bedrijfsleven. In ons 11 jarig bestaan is er tot 2018 nooit een beroep gedaan op subsidie vanuit de regionale overheid.

De mensen bij Stichting WIEC werken vanuit hun affiniteit, en de doelgroep is flink gegroeid de afgelopen jaren. Stichting WIEC staat bekend als slagvaardig, professioneel en vooral deskundig. Ons credo is, groot in kleinschaligheid. Stichting WIEC heeft geen vergadercultuur maar een cultuur van  "er voor gaan". Anno 2018 heeft men het veel over samenwerken maar, stichting Wiec heeft het liever over elkaar aanvullen, in het belang van de doelgroep. Dat daarbij de doelgroep voorop staat moge duidelijk zijn en is voor stichting Wiec vanzelfsprekend.

Het werkveld van Stichting WIEC is de regio Haaglanden. De flexibele instelling die wij hanteren, is vandaag de dag van groot belang. Met het product administratieve ondersteuning en belastingzaken is Stichting WIEC inmiddels anno 2018 een begrip bij vele mensen en organisaties.

Waar Stichting WIEC zich vooral in onderscheid is het persoonlijk contact met de klanten.
Administratieve ondersteuning en/of het invullen van de jaarlijkse inkomsten belasting doen we voor 80% bij de mensen thuis. Neemt niet weg dat een afspraak op ons kantoor mogelijk is waar we onder het genot van een bakkie koffie rustig te tijd nemen voor de klanten. Ook  dit jaar zijn we zelf in aantal weekenden  in ons kantoor aanwezig geweest om onze klanten met belastingaangifte te helpen.

Stichting WIEC heeft uitsluitend mensen die deskundig zijn op het gebied waarop ze ingezet worden. Van de diensten die we aanbieden,  weten we zeker dat deze ook echt haalbaar zijn en dat we de kwaliteit kunnen leveren. Diensten of producten aanbieden en dan vervolgens pas mensen inhuren doen wij niet aan. Kortom we doen wat we zeggen.